Протягом семи років муніципальний транспорт переключиться на електрику. За прогнозами Bloomberg New Energy Finance, загальне число електричних автобусів в обслуговуванні муніципалітетів виросте більш ніж в три рази: з 386 000 на минулому році до приблизно 1,2 мільйона в 2025 році, що становить близько 47 відсотків від загального обсягу міського автобусного парку. І це тільки в Китаї.

Якщо вірити іншими прогнозами, то Китай як раз до цього часу займе домінуючі позиції на світовому ринку. “Китай буде керувати цим ринком через сильну внутрішньої підтримки та агресивних цілей на рівні міст”, – написала аналітик BNEF і автор дослідження Олександра О’Донован. До 2025 року, говориться в доповіді, автопарк країни становитиме 99 відсотків автобусів на батарейках. І хоч автобуси на ДВС в закупівлі коштують дешевше електричних, прогнози BNEF повідомляють, що ця різниця швидко стирається в обліку сервісного обслуговування і витрат на паливо. А зниження ціни на батареї до 2026 року призведе до того, що електричні моделі зрівняються з дизельними версіями. І це не тільки статистика Китаю.

Це ж можна віднести до всього світу. Адже в прагненні знизити забруднення повітря на електричний громадський транспорт планують перейти такі муніципалітети, як Париж і Амстердам. Раніше на цьому тижні мери деяких з найбільших міст Каліфорнії, включаючи Лос-Анджелес і Сан-Хосе, закликали державний екологічний регулятор ввести стимули і вимоги, щоб прискорити перехід до електричних автобусів. Автовиробники активно починають користуватися подібною стратегією міст. Наприклад, найбільший китайський виробник електромобілів BYD Co. Тільки за минулий рік в Китаї продав 100 183 екологічних автомобіля (електрокари і гібриди), а автобуси компанії працюють в 200 містах по всьому світу.